Administrator
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:20, 17 Kwi 2008 Temat postu: Regulamin |
|
|
1.Podstawowe pojęcia
- użytkownik -- osoba zarejestrowana na forum www.aeroklubczestochowski.fora.pl posiadająca swój nick, która ma uprawnienia do pisania w każdym forum, głosowania w ankietach, dodawania komentarzy.
- moderator -- osoba odpowiedzialna za utrzymanie porządku na forum. Moderator pilnuje, aby wszystko było zgodne z regulaminem.
- profil -- czyli dane i własne ustawienia forum użytkownika. W profilu każdy użytkownik może podać dane dotyczące jego osoby oraz dokonać własnych ustawień forum m.in. format daty, język.
- avatar -- obrazek wyświetlany przy użytkowniku, który każda zarejestrowana osoba w profilu może wybrać z galerii lub wgrać obrazek z własnego komputera. Można też podać adres URL do obrazka znajdującego się na innym serwerze.
- sygnatura (podpis) -- tekst wyświetlany pod każdym postem, który każdy użytkownik może zdefiniować w swoim profilu
- ranga -- stopień określający zezwolenia użytkownika na forum nadawany przez administratora forum.
- PW (prywatna wiadomość) -- wiadomość jaką możesz wysłać do dowolnego użytkownika za pośrednictwem forum.
- temat -- nazwa (temat) rozpoczętej dyskusji (wątku)
- post -- każda pojedyncza wypowiedź w wybranym temacie
- ostrzeżenie -- przyznawane jest za łamanie regulaminu - 5 ostrzeżenia powodują automatyczne zbanowanie użytkownika
- ban -- czyli zablokowanie dostępu do serwisu danemu użytkownikowi. Ban może być przyznany na użytkownika lub jego IP, na pewien okres lub dożywotnio. Ban przyznawany jest za ewidentne lub notoryczne łamanie regulaminu.
2. Ogólne
- forum przeznaczone jest dla członków i sympatyków Aeroklubu Częstochowskiego.
- rejestrując się użytkownik podaje login, prawdziwy adres e-mail, oraz (potrzebne do aktywacji i weryfikacji konta i nie udostępniane dalej) imię, nazwisko, przynależnośc do sekcji
- Nick, który podajesz podczas rejestracji nie może być wulgarny ani obraźliwy, użytkownicy z takim nickiem będą usuwani.
- Zawsze trzymaj się tematu dyskusji.
- Zabrania się na forum umieszczania treści pornograficznych, drastycznych ani żadnych linków do stron o takiej tematyce.
- Problemy techniczne itp. proszę zgłaszać do administratora lub moderatora po upewnieniu się ze zaistniały problem nie wynika z waszej winy.
- Temat postu powinien odzwierciedlać jego treść, pokrótce opisywać problem.
- Sprawy prywatne załatwiaj przez PW (prywatne wiadomości) lub e-mail.
- Administrator oraz moderator są autorytetem na forum i nie należy podważać ich decyzji ani prowadzić do bezsensownej wymiany zdań próbując dojść swojej racji.
- Nie masz nic konkretnego do napisania to nie pisz wcale.
- Zabrania się obrażania użytkowników forum, oraz umieszczania treści sprzecznych z obowiązującym prawem, oraz ogólnie uznanych za obraźliwe.
- Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie (5 ostrzeżeń = ban) a także w rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast zablokowany (ban) lub wydalony z fourm.
- traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany.
- Admin też człowiek i mylić się może, wszelkie sugestie i propozycje - [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Administrator dnia Wto 23:43, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|